shutterstock_1126385039
סיגל מזרחי

סיגל מזרחי

טיפול בגלי רדיו באמצעות מכשיר Forma

הזדקנות העור

הזדקנות העור היא תופעה הנגרמת ממספר תהליכים המשתלבים זה בזה. אחד התהליכים האלה מתבטא בירידה בקצב התחדשות התאים, דבר הגורם לצניחת הרקמות. תהליך אחר כרוך בהתמעטות סיבי הקולגן והאלסטין המקנים לעור מראה גמיש. עוד אפשר למנות בין תהליכי הזדקנות העור את אובדן הלחות והירידה בכמות השומן האגור בעור, וכן התמעטות חומרי המילוי של העור, כגון החומצה ההיאלורונית.

תהליך נוסף הנמנה בין תהליכי הזדקנות העור הוא ירידה בכמות החלבון קולגן. יש 25 סוגים שונים של החלבון הזה והם פזורים בכל הגוף, אפילו בשיניים. תפקידו של החלבון, על סוגיו השונים, לחבר בין רקמות הגוף השונות, למשל, העור, העצמות, הגידים, השרירים והסחוס, וכן לתמוך באיברים הפנימיים.

עם התקדמות הגיל, קצב פירוק הקולגן עולה על קצב יצירתו, כך שכמות הקולגן יורדת. דבר זה משפיע לרעה על מראה העור. יש שיטות חדשות שמטרתן לעודד את ייצור הקולגן בגוף, ובכך לסייע לחידוש מראה העור.

גלי רדיו

טכנולוגיית גלי רדיו (RF) מביאה להתחממות מבוקרת של הרקמה המטופלת, באמצעות העברת זרם חשמלי בין שתי אלקטרודות. בנוסף לחימום מקומי ומתון של הרקמה, גלי הרדיו גורמים גם לרטט (ויברציות) שממריץ את זרם הדם ומזרז את תהליכי ההחלמה והניקוי הטבעיים של הגוף. השיטה הזאת יעילה בטיפול בקמטים, סימני מתיחה וצלקות שמקורן באקנה. הטיפול הוא קצר, לא פולשני ובדרך־כלל אין לו תופעות לוואי. במקרים שבהם מורגשות תופעות־לוואי, הרי הן קלות בלבד וחולפות במהירות.

חימום הרקמה, “אפקט תרמי” בשפה המקצועית, הוא גירוי שמביא לשינוי במבנה החלבון (תהליך ביולוגי המכונה “דנטורציה”), ובסופו של דבר לעיצוב סיבי הקולגן מחדש ולהתחדשותם. ה”אפקט התרמי” איננו בררני (סלקטיבי), כלומר הוא אינו פועל על רקמה מסוימת, אלא על כל רקמה שנתונה להשפעתו, אולם המטרה היא, כאמור, להשפיע על סיבי הקולגן ולהביא להתחדשותם.

הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר Forma. המכשיר הזה מאפשר שני סוגים של טיפול:

  • ST – בסוג הזה של טיפול בגלי רדיו, משתמשים באלקטרודות קרות יחסית. הוא יעיל במיוחד במקרים של קמטים עמוקים או סימני מתיחה, ומתאים לאזורים בשרניים או גרמיים.
  • R-Sonic – סוג טיפול בגלי רדיו זה משמש למיצוק העור, והוא משלב גלי רדיו דו־קוטביים עם רטט בתדרים על־קוליים. טיפול זה נועד לחידוש ולהחלקה של עור הפנים, לשיפור מרקם העור ולהחלקת קמטוטים. מצב זה של המכשיר מאפשר גם מזותרפיה לא־פולשנית והחדרת לחות לעומק העור. שילוב הטיפול הזה עם פילינג מעניק תוצאות טובות במיוחד.

אהבת? שתפי :-)

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Call Now Button דילוג לתוכן